Dan före dopparedan...

Nu är allt gjort, nästan... Ikväll ska granen in och kläs (konstigt ord...?). Men annars så är det lugnt. Ser nu fram emot en lång ledighet då jag inte börjar jobba förrän 2/1. Ska bli härligt.
Avslutade igår veckan med att få massage, passande att få vila upp sig nu ett tag. Ska försöka hälsa på några vänner under mellandagarna, men jag hinner tyvärr inte med er alla...

Ta det nu lugnt och stressa inte i onödan.
Det blir jul även om allt inte är gjort...

Kram på er!

stearinljusjulstjärnor


Kommentarer
Postat av: zaq

Ja, kan du tänka dig -det blev jul här också, och ta mig f.. om inte det blev den fridfullaste på alla dessa år!
KAnske alla krav är lagda på hyllan, så dags nu...

Massor av godjul-kramar till er, ta vara på tiden då stumpan är liten, snart snarkar hon i soffan hela julafton som mina tonåringar ;)

2006-12-24 @ 12:37:46
Postat av: Terese

kikade in och tänkte bara önska en god jul! hoppas allt är bra med dig och curre :)

2006-12-24 @ 13:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback