Där fick man så man teg

Jag som var så pigg igår... På väg till stan så började det kännas som om jag skulle bli förkyld. Bara lite grann. Efter middagen så gick vi ut i stallet en stund, Elin fick rida på Tule. Då kände jag mig mycket piggare o tänkte att det blir nog inget... Så fel jag hade...
Gick och la mig kl 20 för att få sova bort ev baciller. Frös som en hund. Låg med Helley Hansen strumpor, min nya fleece morgonrock, två täcken samt en ullpläd och hackade tänder. Natten har varit rent ut sagt helvetisk. Måste byta sängkläder idag för allt var genomblött. Fortfarande feber men inte lika hög, hade över 39 i natt o det är mycket för mig som i normaltemp har 36,3. Höll på att svimma när jag var upp på toa i morse. Det konstiga är att jag bara har feber, inga andra symptom. Nu ska jag bara övertala Elin att vi ska vila mycket idag... o det är ju lätt... eller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback