Kors i taket...

Idag har jag verkligen chockat både min kropp och min själ...

Efter att ha varit o hälsat på en bekant så for Elin o jag hem och åt lunch. Sen medan hon sov i vagnen så tog jag en promenad runt sjön, endast 7 km! Gissa om det gjorde ont i min häl när jag kom hem?? Jag som glömt ta medicinen också... Aj aj aj...

Sen snabbt fixa lite middag och iväg för att ha lektion. De var så duktiga så jag blev så otroligt ridsugen. Hem, gjorde stallet, in med hästarna och sadlade Curre. Det var inte det lättaste... hmmm... det måste vara sadelgjorden som krympt!! Eller hur...?? Nåväl, hur är det man säger... har man tagit fan i båten så får man ro honom iland.... Jösses!!
Nu kan jag gissa hur astronauterna kände sig med bara några sekunder innan Discovery lyfte.... Snacka om att han var laddad! Huu... Vi skrittade bara lite nere i backarna. Han tyckte iaf att det var jätteskoj. Det var ju "bara" fyra månader sen!! Skäms på mig...!!!
Nu tar vi nya tag inför det nya året!! Nu ska jag försöka ta mig tid att rida. Nåt positivt... min svanskota kändes inget alls idag faktiskt! Yes!!

Men nu är det snart dags att sova, och jag kommer verkligen att sova gott i natt!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Huga vad dåligt samvete man får, men du har gjort de bra ida´./P

2006-12-27 @ 21:33:43
Postat av: Emma

Och jag har chockat min häst genom att rida flera gånger på SAMMA vecka!!! ajaj vad ont jag hade i sittbenen, men ingen annan stans iaf :) har fått prova mormors nya också :D skoj! saknar currisen, ge han en puss på mulen från mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback