Redan julstök...???

Vet inte vad som har hänt...???
Jag som alltid är ute i sista stunden med julen, ligger i år väldigt bra till.
Nästan alla julklappar är klara,
åtminstone kommit på vad som ska inhandlas.

I söndags bakade jag o Elin

pepparkaka

och ikväll har jag bakat

lussebulle

Jag som aldrig brukar baka...???

Vad är det som hänt..???


Nu ska man bara hitta stjärnor och ljusstakar tills 1:a advent på söndag.
DET tjuvstartar jag inte med iaf. Lite arga på de som redan tänt både adventsgran och ljusstakar!




Kommentarer
Postat av: Emma

här är en till som är ute i ovanligt bra tid!! har endast 1 julklapp kvar nu :) och baket tar jag på lördag :D har ju ingen kavel så det blir svårt att baka innan sarah kommer, haha. gud vad man märker att man behöver grejor nu, det fattade man ju inte när man bodde hemma å allt fanns! hoppas att allt är bra med er, och djuren!

Postat av: Pernilla

Okej, men var inte så arg så de hörs, jag tänder och gör allt färdigt på torsdag lr fredag. Åsså kan vi komma till er å fika lr hur? Du har ju bakat iaf, så långt har inte jag kommit/Krams

2006-11-28 @ 22:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback