En vanlig dag...

Oj så vanlig en dag kan vara...
Idag har verkligen inget särskilt hänt (ännu...) Allt som vanligt...
4.30 ringer klockan - Upp ur sängen - Släppa ut hästar - Mocka (Vaknar ungefär vid den här tidpunkten) - Frukost - Jobba - Hämta Elin - Middag (här är jag nu) - Lägger Elin - Tar in hästar - Somnar!
Så ser de flesta dagarna ut just nu. Den här veckan är en av veckorna då jag o Morgan endast pratar via små lappar och på telefon. Han jobbar em och sover när jag kliver upp o jag sover när han kommer hem. Sån tur att det bara är var 3:e vecka!
Nä nu ska vi gå o kolla på lite Bollibompa innan läggdags...
Hoppas nån annan har lite mer spännande dagar...

Kommentarer
Postat av: zaq

Om jag minns hur det var?
Jo, du.. vissa perioder möttes vi på bron, knappt!
Men det var nog rätt ok för barnen...

Men det blir vardagar av alla dagar även om barnen inte är små.

Och "kryddar" man dem med för mycket roligt, så blir till och med det roliga jobbigt -när det blir så mycket att man inte hinner ha tråkigt!

Hur blev nu det där?! -vilket svammel, men du vet vad jag menar ;)

2006-10-13 @ 19:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback