God Jul!

Så var det äntligen julafton! Har verkligen sett fram emot den i år. Mest kanske för Elins skull eftersom hon nu är så stor att hon börjar förstå vad det handlar om. Hon väntar på tomten...

Igår kväll svor jag lite över mig själv. Jag hade fått en fix idé om att eftersom vi nu har ett så stort o fint hus med högt i tak, så måste vi ju ha en lika stor o fin gran. Hmm...  Som vi har slitit och fixat... men till sist blev det ganska bra. Nu står den där, vår nästan 4 meter höga gran!!! Den är inte vackrast... men den är sannerligen störst!!!

God jul på er allihopa!!

tomte

Kommentarer
Postat av: Beffa

Haha, ojdå en 4 meter hög gran? Den får du allt lägga upp en bild på i bloggen! Har klippmaskinen med mig, hoppas vi kan komma förbi med den innan vi åker hem...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback