Think BIG!

Ja det har väl varit temat för oss den här julen. Stort hus kräver stor julgran, som jag visat här tidigare, och nu kan vi äntligen sitta i soffan och se på TV och även se texten i filmerna. Vi har nämligen varit på julrean och köpt oss en 50" TV!!! Tidigare har vi varit tvugna att flytta fram soffan närmare. På en 28" TV är texten väldigt liten från 7 meters håll, vilket är avståndet från soffan till TV'n. Nu slipper vi det!

I övrigt så har man väl förtärt lite väl mycket onyttiga saker under den senaste veckan. Försöker trösta mig med att det är inte vad man äter mellan jul och nyår som påverkar vikten, utan vad man äter mellan nyår och jul. Men ändå så har samvetet det lite jobbigt. Igår natt drömde jag att vi fick besök av Anna Skipper. Ni vet hon som leder programmet "Du är vad du äter". Hon hade en del att säga oss... Hmmm... Men nu är det bara nyårsfirandet kvar, sen ska allt återgå till det normala, eller kanske man till o med ska vara lite duktig o träna lite mer. Har faktiskt lovat mig själv o min arbetskamrat S att jag ska träna med henne en gång i veckan. Hoppas man lyckas med det...

See you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback