Aj aj och mormor

Aj aj aj vad jag har ont i bihålorna... Hostan har minskat men nu tror jag allt har hamnat i bihålorna. Minsta lilla jag böjer på mig så spränger det. Att det aldrig tar slut...

Elin sa ett nytt ord i fredags. När jag höll på att städa så pekade hon på bilden av min mamma o pappa och sa: mo-mo. Första gången... Sen har hon tjatat om mo-mo hela helgen, men idag har vi varit och hälsat på henne. Givetvis blev mormor överlycklig när vi kom och ännu gladare när Elin sa Mo-mo till henne. Elin tycker mycket om sin mormor. Till sist så engagerade hon både personalen och alla tanter som finns där, så jag höll inte på att få med henne hem...

Nu laddar jag inför en ny arbetsvecka...

...en vecka som kommer att få ett jätteroligt slut.... Ska skriva mer om det senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback