Dagens aktiviteter


Ja så var vi till doktorn idag, Elin o jag. Så fort Elin såg stetoskopet så skrek hon rakt ut. Tog en stund innan hon fattade att det var mig doktorn skulle lyssna på.
Hon hörde en massa ljud i lungorna men sänkan visade inte nåt tecken på att det skulle vara lunginflammation. Så jag fick en flaska Cocillana som ska dämpa hostan. Fick en skvätt sånt av svägerskan igår, och så bra var det länge sen jag sov! Så det fungerar! Var feberfri idag också så det börjar gå åt rätt håll... Tack o lov!

Har nyss installerat nya Photoshop CS2 9.0 och jösses vad man kan ha roligt med det!
En bild av kvällens pyssel... (som ger lite vårkänslor)



krokus

Kommentarer
Postat av: Emma

Häftigt! Jag är jättedålig på photoshop! kan typ inte göra nått! haha :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback