I morrn bär det iväg

Har tagit ledigt från jobbet i morrn fredag. Så när vi lämnat Elin på dagis, Wilma i Gideå och packat alla saker så bär det iväg. Ska ta oss ner till Stockholm i morrn, nu har vi ju god tid på oss.
Sover där och på fm ska jag hälsa på min tränare som har hästarna i Botkyrka. Ska bli såå roligt att se hennes hästar. Efter det så bär det av ner till Nyköping, eller rättare sagt Stigtomta. Där ska jag hälsa på gamla bekanta och kommer nog att ta en tur förbi Ellesta och visa Morgan det fantastiska stället. Synd att folket inte är desamma längre. Till kvällen ska vi vara framme i Linköping.
På morgonen ska vi äntligen få se och hämta vår lilla Nila. Sen bär det av hemåt, raka spåret förutom mat o kisspauser. De senare blir det nog en del av med en liten valp i bilen...

Hoppas ni alla har det bra här hemma, jag ska njuta av en minisemester!! Fast nog lär jag sakna Elin...
Men hon har det bra där hon är, så jag åker tryggt. Även hästarna får bra tillsyn så jag kan slappna av helt...

Syns o hörs efter helgen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, ni får väl ha de så bra då da, och ta med en liten sötisvalp till mig med ;).

2007-02-15 @ 22:00:29
Postat av: Emma

Ååååh, vad jag vill följa med. Både till Ellesta och Botkyrka. Är riktigt avis nu. VERKLIGEN! hoppas ni får det mysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback