Reflektioner

Så var man så gott som frisk igen då. Ont och blåsor i halsen gör dock att jag tror det kan vara en efterhängsen halsfluss eller nåt. Orkar i alla fall inte gå till nån läkare, det går nog över.

Har ridit Curre ett par gånger till, och nu fattar jag verkligen inte.... HUR har jag kunnat låta bli att rida i fyra månader??? Ofattbart?? Jag som har världens roligaste (och fn piggaste) häst och att rida är ju det roligaste som finns!! Nu blir det andra bullar!! Tar mig tid...

...tid ja...

Vi hade en liten diskussion på jobbet idag. Där konstaterade vi att det nog är lika viktigt att trivas tillsammans med sina arbetskamrater som med sin partner. Under veckorna spenderar vi 43 timmar på jobbet, och i bästa fall har vi 30 vakna timmar tillsammans med sambon...
Hmmm... Fundera på det ni!!
Som tur är så har jag superbra arbetskamrater!

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback