Detta har hänt

Så ska man uppdatera lite här igen då... Vad har hänt sen sist...

Det var en stor vattenskada vi hade, så nu brummar en tork på toaletten uppe de närmsta fyra veckorna.

Vattenskadan


Har varit till läkaren med min fot. Han trodde att hjälpmedlen jag har fått ska fungera. Sjukskrev mig 25% (!!!), men det är ju bara i morgon kvar sen är det semester...

Min "tvångsstrumpa"
The Strassburg Sock


"Pia" är hemma igen. Hade en jättebra brunst denna gång, den absolut bästa hittills. Är seminerad tre gånger och nu är det bara att hålla tummarna och vänta... Den 20 juli får vi veta hur det har gått...





Kommentarer
Postat av: beffa

Vilken hals hon har!!! Ska hålla tummarna att det går vägen den här gången..
Din strumpa såg inte allt för kul ut.. AJAJ! vad är det för problem du har?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback