Vattenskadan o min fot

Ja idag kom alltså snickaren och sågade upp taket i vardagsrummet. Tyvärr så var det värre än vad vi hade trott. Det var golvbrunnen i duschen uppe som hade läkt. Fuskbygge visade det sig vara. Så han var tvungen att såga upp golvet på toan också. Ingen fara för oss, vi har ju en toa och en dusch till, men vi får vänta på rörmokare tills efter semestern. Sen "får" vi ett nytt badrum.


Jag var iväg idag för att prova ut skoinlägg. Det gör jätteont att gå med dem, men hon sa att det tar tid för foten att anpassa sig så jag ska kämpa på. Gick med dem i 15 min medans jag gjorde stallet o hämtade in hästarna. Sen har det värkt konstant...
Dessutom fick jag världens sexigaste strumpa... (not...) Den ser ut som en knästrumpa som man spänner åt längst upp. Sen sitter det en rem i tån som man ska spänna uppåt mot knät. Hälsenan ska sträckas ut. Den ska jag ha under natten. Hoppas det går att somna med den.


Tyvärr så känner jag att jag inte kan jobba så länge som jag har så här ont. Jag står och går ju hela dagarna, och man kan ju inte sätta sig o vila hur som helst. Så jag avvaktar ett tag till...
Fast jag VILL jobba...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback