1 Juni

Nu känns det som sommar på allvar :)

Idag har jag varit till tandläkaren. Dyrt!! Tre hål skulle lagas. Det första var så litet så tandläkaren sa: " Det är så litet så det blir nästan gratis. Och nästan gratis i våran värld är 475 kr!"
*suck* Men i min plånbok blev det ett stort hål... Över 1300 kr... o så har jag ju ett kvar att laga...

Är gräsänka i helgen då gubben med kompisar är i Stockholm på maksinmässa.

Igår kväll så tog vi oss i kragen och skruvade vi ihop Elins nya säng. Bar in den ikväll och förstod att det skulle ta tid att somna i den. Hon klev ur ett antal gånger med somnade till sist kl 22!! Så jag kanske får sovmorgon i morgonbitti iaf...
Så mina planer på att rida ikväll kraschade totalt. Hoppas det går bättre i morrn...

G'natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback