Midsommarhelgen

Ja den firades med att stänga bete åt hästarna, god mat hos vänner på aftonen.
Igår hämtades höbalar till tjurarna, och hästarna fick komma ut på betet.
Idag har jag skjutsat häst hela dagen. Först var jag å tränade. Va lyxigt man kan ha det... Tar med hästen och rider på en toppenbra bana, under tiden så har jag barnvakt vid sidan om. Dessutom så rider min elev sååå bra nu! Vi möts i samma klass på söndag... Spännande!
Hem o lastade ur, fixade middag till mig o Elin. Ut o lastade in "Pia" istället. Sen skjutsade jag ner henne till stuteriet igen. Håller tummarna i morrn... Nu är det absolut sista chansen...

Nu när stumpan somnat ska jag leda iväg hästarna till betet igen och sen städa lite.
I morrn har vi ju födelsedagskalas!!!



Kommentarer
Postat av: Emma

Jamen just, det visste jag ju!! Grattis så mycket till Elin, vad fort tiden går!!
Håller tummarna för "Pia" också..STENHÅRT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback