Summerar...

..lite av vad som hänt sen sist!

Onsdag kväll tillbringade jag tillsammans med min mamma på akuten. Hon ramlade i söndags och slog troligen av några revben. Men så i onsdags så klagade hon på värk i höften också, så för säkerhets skull så röntgades den. Det fanns dock ingenting så vi fick åka hem igen efter drygt 2 tim. Nu mår hon mycket bättre!

Fredag fick jag dystra besked om Pienza. Inget att seminera. Sprutades o kollas måndag.

Helgen var toppen! Traktorrace i byn som blev en succé, runt 700 pers! Så många har det nog aldrig varit här! Tog en picknick-korg med oss och promenerade dit. Som tur var så var det kanonväder. Kvällen avslutades hemma med grillning, krocket, pilkastning, jätte-jenka och poker.

Söndag var jag och tränade min elev och red även själv på deras jättefina bana. Vi red igenom LA:1 programmet som vi båda ska rida den 1 juli. Idag har jag anmält... Det ska bli SÅÅ roligt!

Idag blev det åter igen tråkiga besked angående "Pia". Trots att hon är sprutad så har inget hänt... Hämtar hem henne i morgon. Ska kollas igen på måndag, men nu har jag gett upp... Hoppas på mirakel!
Försöker sätta igång henne och sälja. Vill inte men vad ska jag annars göra...?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback