20 år sen...!!!

Ja så länge sen är det som jag var på hockey senast!!!
Det var -87 då Björklöven tog SM-guld!
Det var tider det... (ojoj vad man börjar bli gammal......)

Nu har det alltså hänt igen! Igår var jag och såg kvartsfinal 4 mot Timrå. Hade biljetter genom jobbet och förmodligen de bästa platserna i hela arenan! det var jätteskoj! Hade med min bästa kompis o hennes 6-månaders kille. Cool kille med sina hörselkåpor. Han sov i mitt knä hela sista perioden.
Ett antiklimax med kvällen var ju att Modo förlorade...
Nåja, det lär inte dröja 20 år tills nästa gång jag går på hockey...

Har just varit ute o ridit i mörkret. Man ser många spännande saker när det är helt becksvart och man rider med pannlampa. Man ser väldigt tydligt reflexerna i alla ögon som iakttar en, stora som små.... Jag kan säga så här... många är det som tittar fram när det börjar våras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback