Fredag igen...

Oj vad den här veckan har gått fort, i morgon är det fredag igen...

I går hade jag en Equiterapeut här. För den som inte vet vad en sån gör kan jag berätta att det är en slags sjukgymnast-massör-chiropraktor för hästar.
Curre njöt i fulla drag... Trots en kurrande (hihi...) mage så stod han helt still o lugn på gången i nästan 2 tim. Först en riktig genomgång. Sedan fick han massage på rygg och bakdel. Laser på hans "ärrade" lårmuskel och sen fick han stå 20 min med ett magnettäcke på sig. Ska bli otroligt spännande att rida i morrn och se om det blivit nån skillnad. Han fick i alla fall en stunds njutning!

Själv ser jag fram emot nästa fredag då det är dags för min massage igen...

Helgen än så länge oplanerad... Gubben jobbar så då får väl jag o Elin försöka hitta på nåt själva. Är hundvakt till Leia i helgen så vi har tre hundar att ta med vart vi nu åker... Hmmm...

Nä nu ska jag i säng för att orka upp i morrn.

G'natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback