Städdag

Så snöar det igen då... :( Jag som gladdes åt att allt snart hade töat bort.
Curre är riktigt bra nu. Feberfri och ganska fin i benet, fortsätter att linda det ett tag iaf, tänkte skritta honom lite lätt i morrn. Vet inte vad det har varit för fel men tror inte att det är nåt allvarligt. Hoppas vara i full gång snart igen!

Håller på att städa... *suck* Men min snälla sambo hade dammsugit hela huset igår (helt obedd...), så jag behöver bara torka golv och plocka undan lite. Nackdelen med att snön försvinner är ju att nu drar alla djur in en massa grus. Aldrig får man vara nöjd...

Var hos frissan igår, klippte mig rätt ordentligt. Och medan jag hade balsam i håret så plockade hon mina ögonbryn. Vilken service! Har länge tänkt gå till nån o fixa det men... man glömmer och tar sig inte tid. Men nu blev det ju gjort iaf. Ska bara försöka hinna färga håret nu också, men det gör jag själv. Blev en riktigt avkopplande dag igår, först massage och sen frissan. Härligt!

Nä nu ska jag försöka få nåt gjort medan Elin sover...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback