Länge sen

Jösses vad dagarna flyger iväg. Trodde jag nyss hade bloggat men ser ju nu att det var fem dagar sen.
Men dagarna är ju fyllda till bredden så det är inte alla kvällar jag får nån datortid.

Håller fortfarande på att tömma vårt gamla hus, verkar aldrig ta slut. Men då det bara blir ca 2 tim på kvällen som vi kan vara där så tar det ju sin tid. Men svärfar vill flytta in NU så.... Dessutom så har Morgan fått nackspärr så han är helt oduglig just nu. Det blir väl jag som får göra det mesta är jag rädd för.
Önskar verkligen att vi hade stallet här klart nu, för det är jobbigt att åka emellan och tar ännu längre tid. Hoppas få ordning på ligghallen och stolpar i marken innan det fryser, då kanske jag kan flytta över dem hit. Allt blir så mkt enklare då.
Även på jobbet har vi fullt upp! Ligger en massa timmar efter i tillverkningen, så vi väntar bara på att det snart blir övertid. Å det har jag ju absolut tid med..!!!??!? Fast hellre 4 timmars övertid i veckan nu än 8 timmar just innan jul!
Nu vill jag faktiskt snart ha snö. Ni kan inte tro hur mycket grus två små hundar kan släpa in. Sen att de sover i både soffor och säng gör det ännu värre. Det tar ju lite tid att städa vårt nya stora hus. Tog faktiskt tid i helgen! Att dammsuga och torka golven överallt tog över en timme!! *suck*  Sen borde jag ju ha putsat av alla fönster, 20 st inklusive 8 st STORA. Ingen som känner en billig fönsterputsare?
Nä nu ska vi göra ordning och skicka iväg inbjudningskorten till vår inflyttningsfest... så några av er kanske snart får post... Hi hi... Hoppas ni kommer!!

Sen bär det iväg för att packa och ta in hästar. Mesta jobbet med dem just nu är att lägga om Pienzas sår...
Har de senaste tre veckorna gjorrt av med en smärre förmögenhet på förband. Gjort av med en flaska Lotagen, 3 kg bomull, en gasbinda per dag (minst) och flera såna där självhäftande lindor. Jag är numera storkund hos Apoteket!

See you...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jo da´.

2007-11-01 @ 22:05:24
Postat av: Pernilla

de har komme´.

2007-11-02 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback