Life sucks right now

Ja just nu så känns det som om ingenting går min väg...

Igår red jag bara en klass o strök mig sen. Curre kändes inte alls bra. Böjde igenom honom själv här hemma igår kväll och... jodå, halt på ett ben. Kliniken nästa torsdag! Så missar man Berit-träningen också... Snyft...
Även Tule ska med till kliniken för att kolla upp hans söndersparkade tänder, det ser inte skoj ut. Blir skitbilligt med två hästar till doktorn... *NOT!!*

Blev attackerad av en förkylning igår kväll också. Hade feber och ont i halsen hela natten och även idag. Hjärnan funkade väl si och så på jobbet... Tur att jag bara jobbar 75%
Ska verkligen inte göra nånting alls ikväll, bara slappa...
I morrn ska jag med båda hundarna till veterinären. Wilma - öronbekymmer och Nila - halsbekymmer. Jättebilligt det också... Hmmm...

Nä nu ska jag göra lite mat innan jag hämtar Elin, som förhoppningsvis fortfarande är frisk.


Kommentarer
Postat av: beffa

Näää, ursch! så han var halt alltså? suck. håller tummarna att de inte är nått allvarligt. vilket ben var det?
söndersparkade tänder? vem ha gjort de?
O bägge hundarna??? ojojoj! gud så jobbigt!! hoppas allt går bra o krya på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback