Trött...

Veckan har varit fortsatt jobbig vid läggning av Elin. Hon är väl inne i nån jobbig period nu... I torsdags fick jag lägga mig bredvid på våran säng för att hon skulle vara lugn. Det slutade med att jag somnade först! Morgan var hemma från jobbet kl 22.40 och ropade och frågade om hästarna inte skulle få gå in.... Hmm... Yr i bollen vimsade jag ut o tog in dem. Som tur var hade jag gjort iordning allt, så det var bara att ställa in dem.
Fredag kväll somnade jag kl 21 och sov till 7.30, SÅ länge var det minst två år sen jag fick sova i ett sträck!! Skönt!
Men fortfarande jättetrött. Nåt fel..??
Idag har vi hälsat på min syster som flyttat tillbaka till Husum. Vi var sen till mamma o hälsade på henne. Nu har jag just gått bet på att få lilla fröken att sova middag... *suck*
I em ska jag hämta hö åt hästarna. Jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback