Bilhaveri

Det är ju helt fantastiskt vilka fina vägar vi har att köra på.... NOT!!!
Särskilt här ute i skogarna har vi fina grusvägar som den här årstiden förändras från dag till dag med diverse knölar och gropar i vägen. De kallas tjälskott!! Ett sådant dök upp väldigt plötsligt i morse på väg till jobbet. Tvärnitade men fick ändå mark-känning. Kom mig till jobbet, men vid morgonfikat fick jag rådet av en arbetskamrat att inte starta min bil, det var en stor svart pöl under... Oljetråget (troligtvis) trasigt! Så min "Ådi" har fått åka bärgningsbil till verkstad idag. Har lyckats pussla och lånat ihop bil tills på onsdag då jag får hämta hyrbil. Sen hoppas jag att min bil blir klar så fort som möjligt... Men det kan bli hyrbil till Hudik i helgen...

Har köpt en ny digitalkamera nu, vår gamla har ju dött...
Knäppte lite nya bättre bilder på min "guldklimp" (magen)!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback