Härlig helg

Så var denna helg fort över... Tänk att det går så fort när man har skoj...
Jag och kompis S drog iväg söderut efter jobbet i fredags. Stannade i Sundsvall och shoppade loss i Birsta köpcentrum. Vilket härligt ställe... Gick en massa pengar där! När de stängde kl 20 så drog vi vidare ner mot Hudik och Näsviken. Vi bodde väldigt flott.... Kompis H har ju en väldigt trevlig pojkvän A, (kan man kallas så även när man är dryga 40???) och han råkar äga och bo på en herrgård! Efter att vi installerat oss fick vi en spännande rundtur i detta fantastiska hus. Är nog mest avis på vinkällaren... Suck...
Det blev en del vin och en massa surr på kvällen. Vet inte vilken tid vi somnade men jag var rätt så trött eftersom jag varit uppe sen kl 4.30.
Lördagen ägnades åt lite mer shopping inne i Hudik. Fyndade ett par stövlar för endast 200 kr!! Nice!!
A lagade en underbart god middag och sen var det lite fix o trix med hår och make innan utgång. S monterade lite löshår och gjorde mig jättefin. Härligt att bli ompysslad. Jag blev rätt olik mig... Kul!
Vi var sedan på August - Folkan i Hudik. Generöse gentlemannen A bjöd på båda taxiresorna och även inträdet. Vi hade jätteskoj och dansade en massa. Styrdans nere till Bonus orkester och disco uppe till DJ och senare det fantastiska bandet
Ständut Blakk. Ta chansen att se dem om du kan.
Åkte hem kl 03 så man var rätt så seg på söndag morgon... Men resan hem gick bra den med. Stannade igen i Birsta och gick runt på IKEA den här dan.

Som sagt en rolig helg, men rätt jobbig... lite sömn...
Trots allt skönt att vara hemma igen!




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lyllo dig !!!! En lyxhelg.

2008-04-14 @ 21:48:13
Postat av: Beffa

Men gud vad roligt ni verkar ha haft det! :D måste vara skönt å få lite egentid sådär ibland!!
Har också sett ständut blakk skitbra!!

ska skicka en länk med film på dusten!

2008-04-15 @ 05:54:47
Postat av: zaq

Vilken härlig weekend, det är dig väl unnat!!
Lite avis är jag , Bohnus spelar riktigt bra jhu! Och shopping är aldrig fel heller!

Kommer nog uppåt när fölungen kommit!!

2008-04-27 @ 22:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback