Skit också...

Den har dagen har varit rätt så hyfsad för att vara en tisdag. Så ska man behöva förstöra den med att betala räkningar. Som vanligt håller man tummarna och hoppas det går vägen. Det var på håret denna månad... Mycket utgifter på bilen!! Grr..
Visst... man blir inte lyckligare av pengar, men man skulle vara lite gladare om man slapp dessa problem.

Det gick inte att vaccinera hunden mot rävskabb som jag trodde. Då är det bara att hoppas att hon inte blir sjuk. Vi ska försöka ta bort den där rackaren, det är inte trevligt att den är så närgången.
Magda: Jo Wilma önskar nog gärna honom som pojkvän... hon löper nu!!

Nästa helg åker Pia till stuteriet. Då kan jag ta hem mina andra hit på lösdrift. Skönt att inte behöva åka mellan. Sen kommer nog Curre att åka iväg och en annan häst bo här ett tag, typ över sommaren. Vi gör ett litet hästbyte... Min friska häst får bli riden och den skadade hästen får gå som sällskap till Tule.

Kommentarer
Postat av: Beffa

Just nu skulle jag ha mått bra av ett sånt byte tror jag... ledsen idag... svullen i höger bak igen!! svårt att fatta vänster galopp..
Men URFIN i traven riktigt suuug i handen o fint på tygeln.. vad kan det vara? Känner ingen hälta..
Kan han bli svullen av kornet i bara ett ben? borde det inte visa sig i bägge benen iaf då? Vad tror du?
Ska se om jag kan få jocke att filma i helgen kanske orkar du kolla då o se om du ser något?
Vill inte behandla honom i onödan när han är så gammal.. kanske blir så att hans dagsform får avgöra hur man ska rida? Han är ju gammal...
Han som var så glad o pigg igår superduper glad! han har nog inte hoppat sen 2005!! Inte svullen igår heller, men var det från ons-sön... =/

2008-04-29 @ 22:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback