Dator-inkörningsproblem

Tänk vad mycket man kan sakna i en dator... Längtar tills jag får tillbaka iaf innehållet från den gamla hårddisken...
Men nu har jag fått in lite bilder i den nya burken också. Tyvärr verkar det som om åskan tog skrivaren också...  

 


Så har man bara 5 timmar kvar av arbetsveckan. I love fredagar då vi slutar 11.30! Lång helg...
Hovis kommer i morrn för att sko Curre och snygga till Pienzas fötter till fölvisningen nästa lördag. Linda som ska hjälpa mig har varit hit ikväll så vi har övat lite. Svårt med en busig fölunge... Ska träna nån gång till nästa vecka.
På måndag morgon ska vi åka ner och kolla om Pienza är dräktig! Kom igen nu och hjälp mig... HÅLL TUMMARNA!! Annars blir det ett tomt år....
Bjuder på några färska bilder på Pazienza ("Pazzi") Snacka om att hon byter färg...



080813


080813




Kommentarer
Postat av: Beffa

Hon är så gudomligt vacker. Och söt. Och den där stjärnen är så läskig..men det var tur att det var hon som fick den och ingen annan, jag menar den hamnade ju hos rätt person :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback