Fölmönstringen gick bra!

Så var det gjort! Det gick jättebra, mina tjejer skötte sig exemplariskt! Inte bara de fyrbenta utan även mina medhjälpare. En i bild nedan och den andra bakom kameran.
Vi gick till final och fick där dessa siffror:
8-7-7-9-7-7 = 45 Poäng
Övriga kommentarer kommer att läggas ut på hemsidan när den är uppdaterad och klar. Håller även på att lägga ut en film ifrån visningen. Tills vidare får ni hålla till godo men en liten bild.



Tog en kort promenad ikväll för att lindra mina ryggsmärtor, kom hem med MASSOR med kantareller och Karl-Johansvamp!! MMmmm.... Måste försöka ta mig ut i skogen och leta mer!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattis till de fina poängen.

2008-08-25 @ 08:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback