Jaha... Blä...

Pratade med sköterskan på vårdcentralen idag. Hon tyckte att jag skulle ta allvarligt på det här att mina fötter domnar av emellanåt. Det har de ju visserligen gjort i några månader men... framförallt när jag står stillastående mkt, vilket jag ju gör på jobbet. Så nu blir det som så, att jag är hemma resten av veckan också, även om det är trist, och så ska jag träffa läkaren på måndag så får vi se vad han säger då. Det tyder ju på ett ev. diskbråck... Blä..

Ute vräker regnet ner för tillfället... Ännu mer blä... Fast mina pållar (utom Tule) har fått komma till hagen med ligghall nu så de kan slippa regnet om de vill. Kommer troligtvis att stalla in dem under veckan. Måste börja fodra med hö och mera kraftfoder till tjejerna. Så nu börjar pendlandet till stallet igen då...

Nä nu ska man väl pallra sig i säng snart. Fast man är ju inte särskilt trött efter 3 dar hemma utan att ha gjort ett dyft. Men ett litet piller för att lindra smärtan i ryggen så somnar jag nog även ikväll.

Ny dag i morrn... Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback