Så var man lite äldre då...

Hmmm... planerna var ju att fylla 24 idag men...
Såg att min syster-dotters-dotter visst fyllde 7 år idag... och jag är tydligen exakt hela 30 år äldre än henne... Vet inte hur folk räknar men... fel tror jag att det är... JAG får inte den ekvationen att gå ihop... Hmmm...

Fast jag känner mig iofs som 80+ idag, eller har gjort hela helgen faktiskt. Har fruktansvärt ont i ryggen. Har tagit starka piller för att kunna sova. Vilket rus jag fick av dem... och vad bakis jag var dagen efter. Men smärtan försvann så jag kunde sova åtminstonde, så det var det värt. Har läkarundersökning på jobbet på onsdag så då får man väl se vilken dom man får... Kanske man kan bli utdömd... eller..??

I morgon bitti lastar vi tjejerna i transporten och åker o kollar om Pia kan vara dräktig igen. Hoppas det...
Sen skynda till jobbet...

Kanske ska skynda i säng nu också då...

G'natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback