Uppkäftig...

Ja nu ska jag våga sticka ut hakan. Visserligen brukar jag inte betygsätta, och jag är ju rätt partisk i frågan men...

Idag har Pazienza visat mig sin trav.... Shit! Jag säger att det är absolut en 8:a, men jag tror att hon får en 9:a på traven om hon travar på visningen som hon gjorde ikväll. Galoppen är inte fy skam heller... Vilken tjej!
Testade att ha på grimma för första gången också, gick jättebra. Hon är en cooling.

Så har man jobbat en dag då... Kl 9.30 när man hade hört alla skandaler, skvaller och vad folk gjort under semestern, ja då kunde man ju ha åkt hem igen... Men nu får man se fram emot den 8 november istället, då åker vi till Egypten.

Nä nu ska vi ta ett avslappnande bubbelbad efter en jobbig dag.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Beffa

Heej! har semester veckan ut. Varit och köpt bil ikväll! Kommer gärna och kika, när passar det? Ska ev till sthlm men vet ej säkert.. hör av mig på mob!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback