2:a Advent



Tjoho!
Igår gjorde jag allt som jag hade planerat att göra + lite till!!!
Städat klart, alla julgardiner uppe, bakade pepparkakor och lussebullar med Elin. Dessutom röjde vi bort alla möbler och bonade vårt stoooora golv! Rätt så nöjd med mig själv!

Idag ska jag fara och få massage, hoppas hon får bukt med min onda nacke. Elin ska följa med mig dit. Jag hoppas att hon har tålamod att sitta där och titta på i 45 min...
Sen har jag en liten överaskning för henne... Tänker åka ut på ÖOR och kolla på deras luciashow. Tror att hon börjar bli stor nog att uppskatta sånt nu.
Nä nu måste jag plocka ut henne ur duschen om vi ska komma iväg nångång.

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Magda

Tjotjing!!

Saknar min elin:( hoppas att allt är bra med er..Massa kramar /M

2008-12-07 @ 23:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback