Himlens vackraste ängel!

Jag önskar att du kunde se mig här och nu pappa lilla,
kanske skulle du min förvirring kunna stilla.
Du skänkte mig alltid glädje, hopp och mod,
då du vid min sida stod.
Jag ville bara att du skulle få veta att du finns i mitt hjärta,
att din bortgång orsakade mig mycket smärta.
Himlens vackraste ängel det är du,
en hemlighet ska jag bekänna för dig nu.
Det går inte en dag utan att jag inom mig ber,
att du ska vara stolt över det du ser.
Att den är rätt min väg jag har valt att gå,
önskade att jag ett tecken från dig kunde få.
Jag och min älskade fattade ett beslut,
att vi skulle skapa en varelse som tar sin början där du mötte ditt slut.
Jag hoppas att du kommer vara med mig,
jag riktar min blick mot himlen i ett hopp om att få se dig.
Be för oss och bred ut dina vackra vingar på din rygg,
med dig i mitt hjärta så känner jag mig alltid trygg.

Älskar dig för alltid pappa!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja nog e han saknad alltid, han som alltid visste på råd. Tänker rätt ofta på honom jag med. Kram på er alla.

2008-12-06 @ 10:51:15
Postat av: Sandra

saknar morfar massa med .. precis som ni tänker jag på honom ofta med o inte blir de mindre för att jul närmar sig. kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback