Jullov

Nu är man ledig i hela 18 dagar! En halv semester...
Julfesten igår kväll var jätterolig. Jag tog bilen själv för jag tänkte åka hem efter maten. Men jag hade så roligt att jag blev kvar ända till 22.30 vilket var mkt längre än väntat. Jag säger som Elin brukar säga:"-Ja skjattade så tåjana baja jann!"

I morse masade jag mig iväg till stallet redan kl 4.30 eftersom M åkte till jobbet kl 5. Jag gillar dessa dagar faktiskt. När man får krypa tillbaka i sängen en halvtimme senare och sen sova tills Elin vaknar. Fast idag så vaknade jag före henne. Ända tills kl 9 sov jag, det var länge sen...
Nu har jag städat lite och ska snart fortsätta med det.
Det är visst bara 4 dar kvar tills jul.... Tomten är på väg...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback