Sovmorgon

Det var längesen jag sov så länge som idag. Visserligen var jag uppe ett tag runt kl 6 pga tandvärken, men sen tabletten gjort verkan så sov jag såååå gott... ända tills kl 10. Minns inte när jag gjorde det sist. Skönt var det iaf. Ringde tandläkaren och jag har fått en tid där i morrn. Fast nu känns det bättre än på länge så vi får se hur det är i natt o i morrn bitti.

Vid lunchtid så åkte jag o Elin fyrhjuling till stallet och fixade lite där. Hon gick in till farfar medan jag lossade ett hölass som vi hämtade den 23:e. Tömde även Curres box på balar. Där hade en liten råtta byggt bo minsann.
Jag gillar inte råttor! Den sprang vilsen runt när jag jagade med sopkvasten. Till sist kröp den ut genom avloppet. Sen borde jag inte berätta mer.... men...
som sagt jag HATAR råttor!! Jag täppte igen hålet så den inte kommer in igen! He he...  
 
Djurplågare..?? Kanske det men... Råttor är ett otyg..

Annars har jag idag suttit och uppdaterat hemsidan med massor av bilder.
Tog med kameran till stallet idag, men när jag skulle ta kort så var batteriet slut. Typiskt! Så hästbilderna får komma senare.

Har lånat mig en bil tills i morrn så jag (ev) kan ta mig till tandläkaren. Ska iaf till stan o handla och förhoppningsvis få tag på RÄTT batteri till min bil.

Nä nu ska jag försöka sova lite. Inte särskilt trött, men jag ska upp tidigt i morrn.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback