Städdag

Ja jag hade lovat mig själv att göra bort all städning under veckan. Idag började jag.... Så nu är det bara i morgon kvar. Men det ska nog gå. Har inte haft tid eller orkat tidigare.

Har haft jätteont i nacken hela veckan, och igår var det fruktansvärt. Fick ta starka tabletter för att kunna sova. Åkte till jobbet och led igenom fm, men efter mer piller och en liten tupplur på lunchen så kändes det så mkt bättre. Ska få massage på söndag.

För de som undrar över M's häst så är han fortfarande ett mysterium. Står på Strömsholms Djursjukhus nu.
Håll tummarna!!

 
 

Nä nu ska jag göra kväll.

Go'natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas din nacke blir bra snart och jag håller tummarna HÅRT för magdas häst!! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback