Trodde jag...


Måste erkänna att jag inte hade kollat så noga. Det visade sig att luciashowen inte var förrän nästa helg...
Borde man väl iofs ha kunnat räkna ut.
 
 

Har nu iaf fått lova Elin att åka dit o kolla nästa söndag. Lördagen är jag ju på kurs med Tule.

Massagen gick bara bra. Hon "misshandlade" mig ordentligt, och Elin skötte sig fint. Satt helt tyst hela tiden!!!

Nu väntar en jobbvecka igen. Med julbord på onsdag.......
SHIT! Kom just på att jag missar det. 
Elin ska vara på sjukhuset halva dagen på synundersökning.... Vilken miss!!!
  

Nä nu blev jag lite sur... Årets enda julbord och man missar det......... F-N!!
Nåja.... Vad är väl en bal på slottet..............??

Nu ska jag åka o natta pållarna!

See ya!




Kommentarer
Postat av: Beffa

Här var det julshow idag, men jag var på julmarknaden så jag missade den :( men mina lindor var med, haha:P Saga och Ilion var med i en massa nummer, så lite trist att missa den!

Postat av: Beffa

Vad fuskit! Fast jag är med ledig den 7e faktsikt. Många har tagit ledigt 22 och 23e och är då lediga från den 18e men kändes dumt att slösa sem. dagar kände jag :P Blir ju ett tag ändå.

Vad härligt med jobb som har jullov :D

2008-12-07 @ 20:59:15
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback