Skitdag.... men söt ponny!

Jag hatar tisdagar!!! Har sagt det förr och dagens dag har varit den värsta någonsin tror jag. ALLT har krånglat på jobbet... Dessutom har min arbetskamrat varit sjuk så jag har inte haft hennes uppbackning. Nåväl... det slutade väl rätt ok ändå, men har bara lyckats få ihop EN dörr på hela dagen. I morrn är min "Piff" tillbaka så då hoppas jag det går bättre. Så är det ju onsdag i morrn också...

Har pysslat lite i stallet ikväll för att lugna nerverna. Har börjat borsta ut all man o svans på den lilla som ska på utställning på lördag. Det ryms ungefär en halv spånkärra i svansen och en hink med höboss i manen. Ska ju erkänna att den inte borstas ut så ofta.... Men nu har jag börjat. Inte så illa... Innan helgen ska den tvättas också. Inte lätt att få en snygg, blank hårrem på en som hårar som han gör. Bara man går förbi så ser man ut som en angorakatt, fux... Men söt är han... ;)

image102


image103


Vi vill gärna ha en hejarklack på lördag... :P
Nordmalings Ridhus kl.10.00



Kommentarer
Postat av: Beffa

Mihihi, nu blev jag sugen. Måste se vad som händer på lördag :P

och ja, du har en giraff :P

Postat av: magda

Snacka om att jag har lust att säga upp mig nu, vill så gärna komma upp, saknar er till tusen :'(

2008-02-13 @ 10:52:12
URL: http://www.freewebs.com/ladydedlock

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback