Slut på det lediga

Så var ledigheten över och man har jobbat i 2½ dag. Fy vad jobbigt det var. Man blir förslappad fort. Som tur är så får jag långhelg nu eftersom jag har tagit ledigt på måndag. Då är det stängningsdag på förskolan så då måste jag vara hemma med Elin. Ganska skönt.... Sen dröjer det ju ända fram tills påsk innan det blir nån längre ledighet igen.

Har börjat bli riktigt ridsugen nu, det var ett tag sen. Måste försöka få ordning på allt här så jag kan ta över hästarna. Annars funkar det inte. Men åter igen... (har ju sagt det ca tusen gånger förut) tiden räcker inte till allt...

Men nåt litet positivt. Ska åka på utställning med Tule i februari. Inför det behöver man ju inte träna så mkt. Han är f.n. fin i hull och hoppas han förblir så ett tag till. Annars har de ju en tendens att bli "lite" runda. Dessutom med päls som mer liknar ull som står rakt ut. Hans lillasyster (född 2007) kommer troligtvis dit då också, ska bli roligt att se henne.

Nä nu ska jag iväg och natta mina hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback