Festen

Festen i lördags blev en kanonfest. Synd bara att så få dök upp... Men de får skylla sig själva!
Vi hade roliga lekar, god mat, mera lekar och till sist.... fick vi ett underhållande besök... En skön dam... Miss Pinky!! HON gjorde succe. Vi som arrangörer var mycket nöjda med hela tillställningen. Fast nästa år får nån annan sköta planeringen.
Nu planerar vi annan fest... Hihi... Några får veta snart, men planera in 9 augusti!

Vi har gjort ca 1/5 del av årets höbalar. Gjorde 41 st igår, har totalt gjort ca 60. Skulle fortsätta ikväll men ett regn satte stopp för det...

Jag jobbade ca 30 min i morse. Sen fick jag så himla ont i magen. Vilade på en soffa fram till 9.30 då jag beslöt mig för att åka hem. Framåt em började det kännas bättre tack o lov så jag jobbar i morrn.

Nu ska jag natta Elin! Hörs!

Kommentarer
Postat av: Beffa

9 augusti??? hmm.. då ska ja på takida ju.. men? nu är jag nyfiken...vad kan hända då??.. är det som ajg tror???????? kansek???????????? aaaaaaaaaah inte göra mig så nyfiken du vet att jag döööör!!

Postat av: Beffa

Hihi, oki!

Ja jag ska höra av mig när vi kommer hem :) har en vecka kvar sen blir det semester så ska bara ordna med dust, ska nog ta hem honom. sen lär vi väl mest vara hemma. imorrn blir det begravning och inflyttningsfest. vilken blandning!! Ha en underbar helg och semester!!

2008-07-04 @ 00:24:52
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: zaq

Men blir man nyfiken eller?! ja, ja, ska allt spåna med Beffa, hon har tydligen sina funderingar ;-)



kram till er!

2008-07-04 @ 08:28:36
URL: http://zaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback