+2 dagar och inget föl...

Jag väntar, och väntar på ett samtal... att det nog är dags för Pia att föla.
Men den som väntar på nåt gott.....

Idag var det varmt... 30 grader i skuggan... Puh...
Heldag på jobbet o sen lite pyssel ute hemma. Sen for vi ner till sjön och badade!!!!
Jag som aldrig badar under 20 grader. Det var nog runt 18 men jätteskönt när man väl kommit i. Funderade på när jag badade innan midsommar... kom fram till att det var nog en sisådär 25 år sen kanske...
Men nu kommer man nog att bada ofta. Har ju ett hyfsat badställe bara 200 m från huset. Vi ska köra dit lite sand bara så det blir ändå bättre!



Kommentarer
Postat av: Beffa

Ja man får ju vara glad för att han lever och är pigg. Får hoppas att det är bättre efter sommaren annars ville vet ultraljuda för att se att inget var söndert i muskeltrådarna om jag förstod rätt. Känns skönt trots allt att jag har känt rätt, du skulle sett när han klämde åt på rätt ställe hela hästen sjönk ihop så ont gjorde det min stackare! Tur att jag slutade rida för några veckor sen..

Inget föl än??

2008-06-07 @ 02:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback