Nu tycker jag att det ska va dags...

Jag blir less att vänta... Jag vill ha föl NU!!
Tror jag måste åka dit o snacka lite med min lilla Pia-Lotta....

Idag har vi först haft arbetsdag på badstranden, ja inte våran egen utan byns. Den är helt fantastiskt fin. Med fint bad, vindskydd med grill, bastu och snart även övernattningsmöjlighet. Som nån sa: "Det är ju bra med tanke på ungdomarna och byns föryngring!" HA HA... Kanske ligger nåt i det.

Har hunnit till Husum en snabbis också, vet ju inte när jag hinner det nästa gång. Vi kör sista rycket nu med vårt sena värbruk. Men som vanligt så ska ju alltid nåt gå sönder. Tredje maskinen nu på lika många dagar... *suck* Hoppas iaf hinna klart i morrn innan det kommer regn till veckan.

Ha´t bra! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback