Ont om tid...

Har inte haft tid att skriva här på länge... Har väl inte tid nu heller egentligen, men ska göra en snabb uppdatering.

-Pazienza mår bra och växer som hon ska och Pienza semineras på fölbrunsten med Rubinrot.
-Midsommar var lugn med en lite febrig Elin.
-Jobbar övertid denna vecka också.
-Har gjort de första höbalarna och våra kor har fått sällskap av tjuren. Hoppas han gör vad han ska.
-Har firmafest på lördag. Jag o S arrangerar så det är stressigt men kul.
-Elin fyller 3 år i morrn!! Vart tog de åren vägen...???

Ja med allt detta att göra så är det ju förstås sömnen man får dra in på... Men ikväll ska jag försöka somna i hyfsad tid... Snart semester... Skönt..

Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Magda

Gratta nu min Elin på födelsedagen, presenter kommer med när jag kommer upp!! krama henne i massor från mig...Saknar er...Kramar

2008-06-24 @ 23:08:56
Postat av: Pernilla

Grattis Elin, från Stina och resten av familjen

2008-06-24 @ 23:18:55
Postat av: Beffa

Nejmen!!! OJ! Grattis till Elin!!

Men hallå? Vars TOG ÅREN VÄGEN??

Känns som igår Curre bodde hos mig..men det är alltså 3 år sen??? SAKNAR!!

Hur mår Curris?? Är han hos din elev nu? När kommer han hem?

Håller tummarna att Pienza blir dräktig lite lättare denna gång!! KRAMAR!!

Postat av: Beffa

Åh, Curris! Tänkte massa på honom häromdagen..att om Dust inte är bättre efter sommaren o måste vara konvalicent längre, och om du vill och klarar det och jag får å så.. så "byter" jag gärna häst med dig isåfall....saknar honom!

Fast jag hoppas Dust är bra efter sommaren så jag får sätta igång honom.. det är rätt tråkigt att ha en hel sommar och inte få rida alls :(

2008-06-25 @ 22:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback