Välkommen!

Så har Pienza äntligen fölat. I natt vid 2.30 tittade det ut ett litet stoföl.
Precis som jag ville men inte vågat hoppas på. Den här behåller jag... den är MIN!
Hon är jättepigg och Pienza är en sån fantastisk mamma. Står och slickar på sin bebis hela tiden.
I morse åkte jag o Elin för att kolla på underverket. Hon har samma stora vackra stjärn som Flamman hade! Bara pyttelite vitt på bakfötterna. Blir troligtvis ganska mörkt brun.

Hade ju bestämt namn, men har ändrat mig... Har ett som jag tror att det blir men ska sova på saken och kika på henne i morrn igen och kolla om det passar bättre.

Bloggen strular så jag kan inte få in bilderna...
De kommer så fort det funkar!!


Kommentarer
Postat av: Beffa

Hon var underbart söt och jag älskar stjärnen!

Längtar tills jag får träffa henne!

2008-06-14 @ 18:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback