Hemmadag

Ja den här tisdagen blev ju inte som jag trott. Vaknade av Elin i natt och hon var kokhet av feber. Så det blev ju till att stanna hemma från jobbet idag. Jag blir hemma även i morrn men sen är det M's tur att vara hemma om det behövs. Vi turas om så gott det går.
Hon är jätteduktig och tar sin blä-medicin (flytande Alvedon) fast hon inte vill, och vägrar hon så går det ju alltid att muta med nåt. Hon hostar och är jättehes, låter som om hon druckit en massa whiskey... fast det har hon ju självklart inte.

Har nyss nattat mina hästar. Shit vilket hår de fäller... Särskilt Pienza som äter de superbra mineralerna. Har nästan slut så bara hon har fått på slutet. Ska hämta mer nu till helgen när vi ska till Hudik.

See U!


Kommentarer
Postat av: Emma

Måste ju rapportera om clinicen. Jag blev lite besviken faktiskt, hade högre förväntningar, men jaa. han gick som igenom basic saker, och jag vet inte men tycker inte de va de superbästa ekipagen för att visa grejjorna heller. min kompis med sin ponny fick vara tillsammans med en unghäst och visa sitsen o så iaf, det var bra och han förklarade ju bra. men trodde de skulle "ge" mer, att jag skulle bli mer ridsugen! men det blev jag inte, roligare att kolla på en berit-träning!
men i helgen ska vi kika på regionala på hippo. blir nog skoj! såg en del öor ekipage skulle vara med.. så avundsjuk... önskar jag hade råd med 2...
hoppas ni får det super i Hudik! :D Pussa Curre!

2008-03-12 @ 00:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback