Gräsänka

Gjort lite övertid men så var jag tvungen att vara hemma igår. Blev jättedålig på tisdag em och var rädd att jag också hade fått magsjuka. Men det tror jag inte det var. Kan ha varit gallan som spökade också. Jag åt en sallad till middag och magen är inte så förtjust i sånt... Hade kramp-ont hela kvällen och även under natten bitvis. Var bättre på morgonen men helt orkeslös. Eftersom Elin hade magsjuka så fick hon vara hemma en dag extra och jag tog ut VAB. Fick vila upp mig ordentligt iaf, gjorde ingenting på hela dagen!

Jobbat igen idag och jag & S håller på att planera för fullt för personalfesten. Jätteroligt!! Ska bli spännande och se om allt klaffar...

Idag var lilla ponnyn på rymmen. Hade ju ingen brådska att fixa ström till deras hage. Tänkte att de är ju mest intresserade av det gröna gräset. Men det var ju 1½ vecka sen... nu är det ju grönare på andra sidan... Så den lille rackaren kröp ut och betade på bättre ställe. M fångade in honom och faktiskt så var han kvar i hangen när jag kom hem efter jobbet. Nu är det ström där!! Kontrollerade det själv... hmmm... satte först på strömmen och skulle sen sätta fast tråden han hade dragit mer... Aj! Dumt!

Slutar ju tidigare på fredagar men ska jobba över i morrn. Har ju inte hunnit göra mina 6 timmar denna vecka. Sen ska jag & S till stan o shoppa o kolla lite grejor inför festen.

På lördag ska jag bara vara hemma. Har lyxat till det så att det kommer en kille och putsar alla fönster. Vi har 20 st förnster och han tar ca 20 kr styck. Billigt tycker jag som hatar att putsa. Jag har viktigare saker att göra!

M åker till huvudstaden i morgon tillsammans med L-E för att gå på maskinmässa. Så jag blir gräsänka i helgen. Jättetråkigt... Är även hundvakt till Leia då M & M ska kolla in Rod Steward i helgen. Så om nån vill hitta på nåt med mig i helgen så är jag öppen för förslag...

Nä nu ska jag kolla hur det går för Charlotte Pirelli i Belgrad...



Kommentarer
Postat av: magda

varför sa du inte till tidigare så hade jag kanske kunnat komma upp :( vill komma upp snart igen, får jag?

2008-05-23 @ 22:03:53
Postat av: zaq

Hallå!
Den fönsterputsaren vill jag oxå ha på besök, passar jhu en handikappad megabra, jag ser snart inte ut!

2008-05-26 @ 16:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback