Här behövs hjälp!!

Hoppsan... nu var det visst en hel vecka sen sist jag bloggade. Men det har i vanlig ordning varit fullt upp.

Var barnledig i helgen. Vi drog iväg till Sundsvall på lördagen sen vi hade lämnat av Elin hos sin gudfar. Målet var att köpa nya utemöbler på Jula så släpvagnen fick också följa med. Vi gjorde alla stora butiker i Birsta. Bauhaus, Ikea, Biltema, K-Rauta, Plantagen, Jula och några små med.
Givetvis var möblerna slutsålda GRRR... Men vi slank in på ICA Maxi och där fanns ett ännu finare för nästan samma peng. Vi slog till på det istället så att släpvagnen var till nån nytta.
Svängde in till bekanta i Kornsjö och kollade på våra kvigor som kommer nästa måndag.
Var hemma efter 21 och sen fick vi lite vin och film.
Idag har vi stängt åt kvigorna så de får gå på bete när de kommer.

Behöver hjälp!!!
Elin önskar sig en låtsaskamera när hon fyller år. VAR FINNS EN SÅN?? Har kollat på alla leksaksbutiker jag har passerat. Vet du var en sån finns så berätta det för mig!!!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skulle gärna ha hjälp till med kameraproblemet, men kommer inte på nåt, utom en gammal såndär med filmrulle, det är vad mina barn har haft eller har och leker med. Annars är det ju bara såna där skämthistorier som sprutar vatten, som jag har sett.
Säger till om jag kommer på nåt. Å du jag morrar ibland över såna bloggare jag med, bloggarju hellre än ofta själv men är ju iaf kvar på "min" sida. Kram

2008-05-19 @ 22:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback