Hello from Hurghada!

Ja hej pa er alla glada hemma i snon... (fniss)
Har har vi det helt fantastiskt bra. Igar kvall kl 21 sa var det 27 grader varmt!! Nice!!
Vi har redan solbrant oss!!
Har haft lite strul med rummen. Nar vi kom hade vi 2 enkelsangar och M-O hade en dubbelsang. dessutom hade vi betalt for lagunutsikt, men fick emot poolerna. Vi fick byta rum till en svit :) som vi haft i tva natter, men valdigt langt ifran varann. Idag ska vi byta igen till det vi bokat och nara varann. Som kompensation for strulet sa far vi en guidad shoppingtur pa lordag. :)
Igar unnade vi oss en och en halv timmes kroppsvard. Forst bastu, sen helkroppsmassage, helkroppspeeling med kokos,angbastu och sist en stund i en varm jaccuzi. Underbart!
Pa fredag (M-O fodelsedag) ska vi ut pa en battur och snorkla o dyka. Kommer troligtvis att fa se delfiner och man far hoppa i och simma med dem!!! Eftersom han fyller ar sa kommer vi att fa en alldeles egen bat! Vi far bestamma vart vi vill aka och hur lange vi vill vara ute. Kan man fa ett battre firande?

Na nu maste vi uto bada... ;)

Magda: Om du ser detta sa finns en ny telefon i en Jula-pase i garaget! Lyckades inte maila dig idag.

Kram till er alla!

G & M & E

Kommentarer
Postat av: magda

hej!

telefonen fungerade, kjell har gjort en felanmälan så vi får se hur det blir.

Eftersom saker aldrig får vara bra..Prisen har blivit sjuk och dom vet inte vad som är felet och nästa steg är att köra ner honom till ulltuna. Man trodde först det var kolik men så var inte fallet. Jag får veta mer nu på förmiddagen om vad veteriären har sagt. Kramar Magda och co

2008-11-20 @ 10:27:05
Postat av: Magda

Hej gunilla!

Jag har en fråga till dig. Jag har pratat med veterinären och dom vill att jag kommer ner, kan jag låna din bil och stoppa in i Wilma och åka ner?

Mvh Magda

2008-11-20 @ 11:41:50
Postat av: Magda

Nu blev det mkt. Dom ringde precis och dom vill att jag kommer ner så fort som möjligt, mamma klarar inte av det. Jag kommer att låna din bil (slå inte ihjäl mig) jag åker ner idag, kommer upp igen lördag. har pratat med kjell och han är beredd på att ta hand om hästarna, tar Wilma med mig som sällskap. hoppas att detta var okej, jag visste inte hur jag skulle göra men jag hoppas att det är okej. Massa kramar till er..

2008-11-20 @ 11:55:24
Postat av: Pernilla

Å jag har lovat att hon kan ta din bil så då får du slå ihjäl mig med isf. :) Hoppas att ni har de bra.

2008-11-20 @ 12:29:32
Postat av: Sandra

Håller tummarna för Magda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback