Tomt...

I morse när jag gjorde stallet så insåg jag hur mkt tid Curre har tagit. Det brukar ta 20-30 min att mocka, spåna, sopa och förbereda maten. Idag tog det.... 11 minuter!!!
Bara renliga hästar kvar... :) Så nu får jag sova lite längre på morgonen.
Fast det nästan ekar i stallet nu... Har mockat ur hans box.

Men pållen har det bra! Fick ett mail från L där hon berättade att han verkligen har fått en tjej. Hon brydde sig inte om höet i morse utan gick direkt o kelade med honom. Det verkar som om han alltid har bott där...
Ja han har ju aldrig haft problem med nya ställen, tack o lov! känns riktigt bra nu att han är där. Nu har jag ju mer tid för Pazzi också. (Hon undrar föresten vart "pappa" har tagit vägen..)

Nä nu ska jag hoppa till kojs. Har tagit ledigt i morrn o ska följa M till Umeå. Behöver shoppa lite innan det är dags att åka utomlands... Just nu, om en vecka, så är vi på väg....

 
 

Kommentarer
Postat av: Beffa

Hej- då har det varit jobbigt förstår jag! Ha en toppenresa, jag är inte alls avundsjuk (och skulle verkligen behöva det också) på er ;-)

Krm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback