Utmanad

Jag blev utmanad av Beffa


De regler som gäller är
:
 - Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
 - Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
 - Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
 - Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

7 saker om mig då:


1. Nästa år firar jag 30 år som hästägare! Har under dessa år gjort alltifrån att köra travlopp till att rida en OS-häst.

2. Saker på hjul jag äger: skottkärra, cykel (sen tonåren), Audi A4 -01, Umesläp A60 -05, en gammal släpvagn, några hästvagnar.

3. Använder på jobbet varje dag: borrmaskin, skruvdragare, popnittång

4. Min "stora bebis" Curre ska snart flytta hemifrån...

5. I fjol hade vi en 4 m julgran. Inomhus!!

6. Gillar inte att frysa. Fryser ofta.

7. Lider av Hypothyreos


Jag utmanar:
Sandra, Terese, Maria H, Annica J, Kommer inte på någon fler för tillfället....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback