Blöt helg...

... ja och då menar jag inte med alkohol utan av regn!!!

Lördagen var rätt så lugn och vi hade som alltid jätteskoj. det bjöds på god mat och vin. Vi beslöt att våra kvällar ska dokumenteras, så småningom kommer det att finnas både vintips och recept från våra kvällar på vår hemsida.

Idag söndag har regnet vräkt ner nästan hela dagen. Men jag och Malin trotsade det och for ut i svampskogen. Efter en timme var korgarna fulla och regnet tilltog, då var vi nöjda.

Äntligen!!! har hästarna fått komma till stallet. Trots en avgrävd vattenledning... Bär i hinkar från huset och det funkar bra en kort period. Alla blev nöjda av att komma hem igen. Men nu blir det mer jobb för mig... och mindre sömn... Nu måste jag kliva upp tidigare på mornarna. Men det är inga problem... problemet är att komma i säng...
Vilket jag borde göra nu!!!

   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback